Мнения

 458 total views

Европейската комисия призовава да се разследват контейнерните линии за „несправедливи“ и „дискриминационни“ практики

Сам Чеймбърс за splash247.com Европейската асоциация за спедиция, транспорт, логистика и митнически услуги (CLECAT) изпрати писмо до Европейския съюз, в което настоява за разследване в сектора на контейнерните превози, като се твърди, че е нелоялна и дискриминационна практика. „Печалбата на морските превозвачи, произтичаща от тяхната стратегия за управление на капацитета, им позволи да придобият пазарната…

Continue reading

Глобалното натрупване на кораби по пристанищата се влошава, казват от Sea-Intelligence

Sea-Intelligence анализира данни от доклада за Global Liner Performance от ноември 2021 г., за да изчисли колко капацитет на кораба е бил ефективно премахнат от пазара поради това, че корабите са били вързани на привидно безкрайни опашки по целия свят. Като цяло 11,5% от глобалния капацитет е изтеглен от пазара поради закъснения на кораби през…

Continue reading

Къде отидоха всички контейнери?

Търговският свят на пръв поглед е пълен с контейнер, но компаниите казват, че намирането на налични е по -трудно от всякога. Статия на Пол Бергер за WJS Транспортният контейнер, който е градивен елемент за растежа на световната търговия, се превръща в най-новия проблем за вносителите и износителите, които се справят с прекъсванията в световната верига…

Continue reading

Пригответе се за още години хаос в контейнерният транспорт

(Мнение на Bloomberg) – Товарните кораби в света просто не могат да се съберат. Първо имаше опашки в побратимените пристанища Лос Анджелис и Лонг Бийч, които оставиха около 40 контейнерни кораба в очакване на кей в началото на февруари сред потока от трафик. Комбинираните обеми на терминалите достигнаха рекордните 1,9 милиона контейнера през май, почти…

Continue reading

Невидимата индустрия, доставяща световната икономика

Статия на John D. McCown за Medium Новината за контейнеровозът, блокирал Суецкия канал и спрял около 15% от световната търговия, хвърли в центъра на вниманието корабоплавателната индустрия, свикнала да работи зад кулисите. Не винаги е било така. В миналото пристиганията и заминаванията на товарни кораби бяха причина за масово вълнение. Преди век и половина очакваните…

Continue reading

Понякога никаква реклама е лоша реклама

Мениджърите на корабоплаването имаха възможност да бъдат в центъра на международния новинарски цикъл и да предадат важно послание за това как работи търговията. Вместо това, те избраха да се скрият в сенките. Оплакванията относно морската слепота няма да се приемат сериозно следващия път, когато имат значение. Мнение от Lloyd’s List Едноседмичното спиране на Суецкия канал…

Continue reading