Мнения

Понякога никаква реклама е лоша реклама

Мениджърите на корабоплаването имаха възможност да бъдат в центъра на международния новинарски цикъл и да предадат важно послание за това как работи търговията. Вместо това, те избраха да се скрият в сенките. Оплакванията относно морската слепота няма да се приемат сериозно следващия път, когато имат значение. Мнение от Lloyd’s List Едноседмичното спиране на Суецкия канал…

Continue reading

‘Никога не съм виждал подобно нещо’: Хаос удря глобалния шипинг

От Питър С. Гудман, Александра Стивънсън, Нирадж Чокши и Майкъл Коркери за New York Times Край бреговете на Лос Анджелис повече от две дузини контейнеровози пълни с велотренажори, електроника и други силно търсени стоки, са на празен ход от две седмици. В Канзас Сити фермерите се борят да доставят соя на купувачи в Азия. В…

Continue reading