Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
810 total views
Пристанището на Лос Анджелис преработи 967 900 TEU през май, записвайки третия най-добър месец в своята 115-годишна история. Това отразяват container-news.com През първите пет месеца на годината пристанището е преработило повече от 4,5 милиона TEU, което се равнява на рекордния темп от миналата година. „Търговците на дребно попълниха инвентара си през пролетта и сега ще…
Пристанище Солун в Гърция получи два нови специално проектирани крана New Panamax (STS) с товароподемност съответно 65 тона и 50 тона в режим на двойно повдигане и в режим на единично повдигане. С пристигането на новото оборудване на 2 май вече има шест STS крана на контейнерния терминал на гръцкото пристанище. Новите кранове STS позволяват…
Ново огнище на Covid-19 в Шанхай породи опасения, че най-натовареното контейнерно пристанище в света може да види нарастващи натрупвания от плавателни съдове. Това пише азиатският кореспондент на container-news.com, Мартина Ли На 21 март, точно когато китайското правителство отмени локдауна в Шенжен, на жителите на Шанхай беше наредено да работят от вкъщи, докато училищата бяха затворени….
Преведено от container-news.com Гръцкото пристанище Солун ще увеличи капацитета си за обработка на контейнери чрез проект за 150 милиона евро. „Разширяване на инфраструктурата на морските работи на кей 6“, който е възложен на съвместно предприятие на компаниите Mytilineos SA, Rover Maritime SL и HDK SA. Очаква се проектът да надстрои втория по големина контейнерен хъб…
Сам Чеймбърс за splash247.com Европейската асоциация за спедиция, транспорт, логистика и митнически услуги (CLECAT) изпрати писмо до Европейския съюз, в което настоява за разследване в сектора на контейнерните превози, като се твърди, че е нелоялна и дискриминационна практика. „Печалбата на морските превозвачи, произтичаща от тяхната стратегия за управление на капацитета, им позволи да придобият пазарната…
Sea-Intelligence анализира данни от доклада за Global Liner Performance от ноември 2021 г., за да изчисли колко капацитет на кораба е бил ефективно премахнат от пазара поради това, че корабите са били вързани на привидно безкрайни опашки по целия свят. Като цяло 11,5% от глобалния капацитет е изтеглен от пазара поради закъснения на кораби през…