Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
За въздушни мили, четете морски мили – френският линеен кораб CMA CGM току-що разкри програма за лоялност с клиенти.
SEA REWARD има за цел да изгради „по-дълбоки връзки с клиентите, като същевременно им предоставя ексклузивни предимства и безпроблемно цифрово изживяване“, заяви компанията в съобщение вчера.
Подобно на схема за лоялност на авиокомпанията, клиентите печелят морски мили от първата си резервация чрез SpotOn, дигиталният портал за котировки на CMA CGM. След това клиентите могат да изразходват своите мили, за да намалят част от бъдещи фактури.
За типичните сребърни, златни и платинени нива, CMA CGM е преминал подходящо морски за новата си програма за лоялност с четирите нива на статус, наречени лейтенант, капитан, капитан и адмирал.
Програмата е достъпна само за клиенти, които правят своите резервации чрез онлайн канал за продажби SpotOn. Първоначално въведен в Европа, той постепенно ще бъде разпространен до клиенти в останалия свят.
„Лоялността и доверието на клиентите са от решаващо значение за CMA CGM и заслужават да бъдат възнаградени“, коментира Оливие Нивоа, изпълнителен вицепрезидент на CMA CGM.