Линиите извън съюзите удвоиха пазарния си дял в Азия-Европа през последната година

Loading

Пазарният дял на лайнерите извън алианса, работещи в търговската линия Азия-Европа, се е удвоил за една година.

Новите данни от Alphaliner разглеждат набора от по-малки оператори, които са дошли да запълнят празнината, оставена от глобалните лайнери, които са спрели да обслужват руските пазари.

Превозвачи като New New Shipping, OVP Shipping, Safetrans, FESCO, Akkon и CStar се появиха, за да удвоят отпечатъка на лайнерите извън съюза през последните 12 месеца. Контейнерите, изпратени от компании по търговската линия извън трите мега съюза, са скочили от 154 600 TEU на 308 300 TEU, което представлява около 5% от пазарния дял на маршрута. Това включва и пазарния дял от 1,2% на бързо разрастващия се ZIM.

Друг бързо развиващ се превозвач е SeaLead Shipping, показват данните на Alphaliner. Той има пазарен дял от 1%, след като увеличи флота си в Азия-Средиземноморието с 40,6% на годишна база до 61 400 TEU.

Тъй като членовете на алианса работят с още 344 000 TEU за собствена сметка за ad hoc плавания или самостоятелни услуги, комбинираният пазарен дял за 2M, Ocean Alliance и THE Alliance сега възлиза на 89,7%, спад от 95,6% преди година.

splash247.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *