Maersk наема кораби от ONE и Wan Hai поради „недостатъчен“ флот

Loading

Maersk Line, която не беше толкова агресивна като своите съперници при поръчването на нови сгради, сега изпитва недостиг на кораби Neo-Panamax, тъй като повече кораби се пренасочват около нос Добра надежда.

Сега стана ясно, че Maersk Line е наела новопостроения 15 000 TEU ONE Focus от Ocean Network Express (ONE), в допълнение към 13 100 TEU Wan Hai A12, който датският оператор фиксира от тайванските Wan Hai Lines.

И двата кораба са назначени за услугата TP6 Далечния изток-Западното крайбрежие на САЩ на Maersk Line, която се управлява съвместно с нейния партньор от 2M – Mediterranean Shipping Company.

Wan Hai A12, наскоро доставен от Samsung Heavy Industries, първоначално е бил предназначен за транстихоокеанските услуги на Wan Hai или Далечния изток-Южна Америка. Според Alphaliner Maersk е наел Wan Hai A12 и ONE Focus в частно споразумение с Wan Hai и ONE, което означава, че цените и продължителността на наемане не се разкриват.

Потвърждавайки плана, говорителят на Wan Hai каза на Container News: „Ние ще разположим нашите кораби според последния план за обслужване. Възможни са корекции чрез пренаемане/наемане на кораб в зависимост от нашия бизнес план.“

Alphaliner, който спомена чартъра на Maersk за ONE Focus в доклада си, заяви, че корабът е петият от седем кораба Neo-Panamax с конвенционално захранване и скрубер, които Yangzijiang Shipbuilding ще построи за Seaspan Corporation и които са предназначени за дългосрочни чартъри с ONE.

container-news.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *