Контейнерните линии консолидират обслужващи сервизи извън Южна Индия, докато търговията се разширява

Loading

Контейнерните линии бързо разширяват връзките си извън Южна Индия, за да бъдат в крак с нарастващите търговски обеми.

Но концентрацията на посещения в частни бокс терминали, управлявани от Adani Group, които действат като алтернативи на пристанището на Ченай, става все по-очевидна.

HMM циментира мрежата си с директни плавания от пристанище Adani Kattupalli (AKPPL). Тяхната услуга FIM [Далечноизточна Азия-Индия-Средиземноморие] е голямо предимство за спедиторите от Южна Индия, които традиционно са свързани с трансбордиране през пристанище Коломбо на Шри Ланка за главни връзки.

Ротацията на FIM е Пусан, Куангянг, Шанхай, Нингбо, Шекоу, Сингапур, Порт Кланг, Катупали, Нхава Шева, Мундра, Карачи, Джеда, (Суецкия канал), Дамиета, Пирея, Генуа, Валенсия, Барселона, Пирея, Дамиета , (Суецкия канал), Джеда, Карачи, Мундра, Нхава Шева, Катупали, Сингапур, залива Да Чан и обратно до Пусан.

В допълнение, CMA CGM отвори нова линия от контейнерен терминал Adani Ennore (AECTPL) за Северна Европа и Средиземноморието. Услугата NEMO [Северна Европа-Средиземноморие-Океания] ротира Еноре, Коломбо, Малта, Валенсия, Лондон Гейтуей, Ротердам, Хамбург, Антверпен, Льо Хавър, Фос сюр Мер, Ла Специя, Малта, Пойнт де Галет, Порт Луис, Сидни, Мелбърн, Аделаида, Сингапур и Енор.

„Този нов сервиз ще предложи на нашите клиенти бърза експортна връзка от главната търговска зона в Югоизточна Индия до Европа заедно с директна връзка за внос от Австралия и Сингапур“.

Освен това превозвачът отбеляза: „Ennore също е естествен портал от/до ICD [вътрешно контейнерно депо] Бангалор, покрит с ефективна железопътна връзка и ще осигури най-добрата в класа си услуга за бързо развиващата се автомобилна индустрия.“

NEMO се конкурира директно с услугата ME7 на Maersk, свързвайки търговията на Южна Индия през Ennore със Северна Европа.

Ротацията на пристанището ME7 е Ennore, Colombo, Salalah, Algeciras, Felixstowe, Rotterdam, Bremerhaven, Jeddah, Salalah, Colombo и Ennore.

С повече допълнения към разговори Kattupalli и Ennore вече са направили значителни навлизания на пазара в Ченай. Според наличните данни Kattupalli е видял 58 046 TEU миналия месец, докато Ennore е обработил 59 985 TEU.

Нарастващото изместване на обеми към нововъзникващи пристанищни локации поставя предизвикателства за бокс терминалите в пристанище Ченай, излагайки на риск по-нататъшните инвестиции в развитието на капацитета там.

container-news.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *