Sea-Intelligence отчита подобрение в надеждността на глобалния морски график

Loading

Датската фирма за анализ на морски данни Sea-Intelligence анализира тенденцията в нивата на надеждност на графика на океанските превозвачи за май 2023 г.

Докладът съдържа глобалните акценти от цялото проучване, тъй като изследването е изключително подробно и изследва надеждността на графика в 34 различни търговски линии и 60+ превозвачи.

Според датските анализатори глобалната надеждност на графика се е увеличила месец след месец, като последното подобрение е с 2,7% през май 2023 г. С този тласък надеждността на графика се е повишила до 67%. Освен това надеждността на графика се е увеличила с 30 процентни пункта от 2022 г.

Средното закъснение за късно пристигнали кораби, от друга страна, се е увеличило малко, с 0,04 дни месечно до 4,39 дни. Въпреки увеличението, броят за май 2023 г. все още е с 1,86 дни по-нисък от същия месец на миналата година и по-добър от която и да е от пандемичните години.

Maersk имаше най-високата надеждност от всички топ 14 превозвачи, със 73,5%, следван от Wan Hai със 71% и MSC със 70,4%. Седем превозвачи имаха надеждност на графика от 60%-70%, докато останалите превозвачи имаха надеждност от 50%-60%. За разлика от предишните месеци, разликата между най-надеждните и най-малко надеждните превозвачи се разшири значително през май 2023 г.

„С надеждност на графика от 52,6% през май 2023 г., HMM беше най-малко надеждният превозвач. През април 2023 г. 13 от 14-те най-добри превозвачи се подобриха месечно в надеждността на графика, като HMM регистрира единствения спад от -2,5% точки. На годишна база всичките 14 превозвача подобриха надеждността на графика с двуцифрено число“, отбеляза Алън Мърфи, главен изпълнителен директор на Sea-Intelligence.

container-news.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *