Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Капацитетът на линията FE3 Далечен Изток – Северна Европа на Алианса се очаква да се увеличи, тъй като Hapag-Lloyd и Ocean Network Express (ONE) ще приемат доставката на още четири нови кораба от 24 000 TEU през юли и август. Те ще заменят кораби с размер от 13 400 до 19 870 TEU, според Alphaliner.
Третият сервиз Азия – Северна Европа на Алианса се експлоатираше с комбинация от 16 010 TEU кораби от HMM и корабите на Hapag-Lloyd, които имат номинален капацитет от 14 993 TEU.
23 964 TEU HMM Le Havre, доставен през април, започна надграждането на капацитета, след което към него се присъединиха няколко кораба с подобен размер.
Понастоящем FE3 е в ротация за 12 седмици с дузина кораби, вариращи от 13 400 до 24 100 TEU, спиращи в Нингбо, Ксиамен, Гаосюн, Янтиен, Сингапур, Ротердам, Хамбург, Антверпен, Саутхемптън, Алхесирас, Сингапур, Янтиан, Хонг Конг, Гаосюн и Нингбо.
Новият флагман на ONE с капацитет 24 136 TEU ONE Innovation се присъедини към флота по-рано през юни в Нингбо, а още два сродни кораба се планира да влязат в услугата скоро. ONE Infinity ще се присъедини на 16 юли, последван от ONE Integrity на 30 юли.
Новите флагмански кораби на Hapag-Lloyd, задвижвани с втечнен природен газ от 23 666 TEU, също ще се присъединят към FE3 скоро, започвайки с Manila Express на 6 август. Водещият кораб от тази серия, Berlin Express, беше доставен на 14 юни, но все още не се е присъединил към търговията между Азия и Европа. Корабът първо ще извърши едно кръгово пътуване по услугата AG3 Далечния изток – Близкия изток и след това ще се присъедини към FE3 на 20 август. Berlin Express трябва да дебютира в родното си пристанище Хамбург, където се очаква да бъде кръстен на Деня на германското единство на 3 октомври.
Дотогава половината от флотилията FE3 вече ще се състои от 24 000 TEU Megamax кораби, най-голямото поколение плавателни съдове в момента в експлоатация. По-малките кораби FE3, които ще бъдат заменени през следващите седмици и месеци, включват 13 371 TEU Rome Express и първия кораб на Hapag-Lloyd, задвижван с LNG, 14 600 TEU Brussels Express. Последният ще бъде пренасочен към Азиатско-Средиземноморската верига MD2.