2M Alliance въвежда допълнителни кораби в сервизите Азия – Европа

Loading

2M Alliance на Maersk и MSC обяви промени в своята мрежа Азия – Европа, целящи да подобрят надеждността на своите услуги и да подобрят горивната им ефективност.

От 23-та седмица двата гигантски океански превозвача решиха да пуснат по един кораб във всяка от услугите AE5/Albatross, AE10/Silk, AE7/Condor, AE55/Griffin, AE11/Jade, AE12/Phoenix, AE15/Tiger и две плавателни съдове в услугата AE6/Lion.

„Добавените кораби ще ни позволят да намалим скоростите, осигурявайки необходимия буфер за абсорбиране предизвикателният график, подобрявайки надеждността и намалявайки риска от празни плавания“, се казва в изявление на Maersk. Намаляването на скоростта също се очаква да намали значително емисиите, според изявление.

Очаква се гореспоменатите промени, обявени от най-големия алианс за контейнерни превози в света, да окажат влияние върху средното транзитно време. Двата партньора отбелязаха, че средното транзитно време от Азия до Северна Европа ще бъде увеличено с три дни, от Азия до Средиземно море с два дни, от Северна Европа до Азия и от Средиземно море до Азия с три дни.

В допълнение към горните промени, MSC каза, че директното повикване в пристанището Ксиамен в Китай ще бъде в сервизът AE55/Griffin вместо текущият AE10/Silk, докато ротацията на услугата AE6/Lion на запад ще бъде променена да посети Антверпен в Белгия след Синес, Португалия и преди Ротердам в Холандия.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *