Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Австралийският орган за морска безопасност (AMSA) забрани на контейнеровоз на MSC да влиза в австралийските пристанища поради нарушения, свързани с поддръжката и безопасността, след поредица от задържания на кораби, управлявани от MSC. Това съобщават от gcaptain.com
AMSA издаде 90-дневно известие за отказ за насочване на достъп в неделя срещу плаващия под либерийски флаг MSC Kymea II.
AMSA казва, че е издала известието след месеци на работа под стандартите от оператора на кораба, базираната в Кипър MSC Shipmanagement Ltd, включително критични проблеми с поддръжката.
През последните две години AMSA задържа девет кораба, управлявани от MSC, включително пет през 2023 г. AMSA каза, че много от тези задържания показват системни практики за поддръжка под стандарта на борда.
Инспекцията на AMSA на MSC Kymea II откри общо 21 нарушения, включително дефектна система за управление на спасителната лодка за свободно падане, дефектни системи за пожарна безопасност, опасно съхранявани запалими материали и множество изхабени или липсващи предпазни вериги за парапети, използвани за предотвратяване на стифадори от падане от височини при закрепване на товара. MSC Kymea II е контейнеровоз с капацитет 1732 TEU, построен през 2006г. Данните на AIS показват, че тя е отпътувала от Бризбейн в понеделник.
Друг кораб на MSC, инспектиран преди две седмици, беше открит с корозирала въздушна тръба на резервоар за мазут и доказателствата сочат, че корабът се е опитал да скрие сериозността на дефекта от властите, като е покрил ръждясалата тръба с платно и боядисал върху нея, според към AMSA.
Изпълнителният директор на операциите на AMSA Майкъл Дрейк каза, че режимът на инспекция на агенцията е показал, че MSC не е изпълнила задълженията си да поддържа правилно своите кораби.
„AMSA има нулева толерантност към кораби под стандартите, работещи в австралийски води и ние няма да се поколебаем да забраним кораби, които не отговарят на основните стандарти за безопасност“, каза Дрейк.
„Австралийската общественост очаква, че корабите, работещи в австралийски води, отговарят или надвишават минималните международни стандарти за безопасност и опазване на околната среда. Корабите трябва да бъдат предупредени, че този вид повтарящо се лошо представяне не е приемливо и Австралия ще предприеме действия“, добави той.