Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Контейнерният товар в китайските пристанища за периода между януари и ноември 2021 г. възлиза на 259,7 милиона TEU, което представлява увеличение от 7,6% в сравнение със същия период на предходната година.
Това отразяват от container-news.com
Що се отнася до товарния обем на китайските пристанища, той е 14 207,6 милиона тона, което се увеличава със 7,2% на годишна база, според Министерството на транспорта на Китай.
Графиката по-долу показва данните за капацитета на контейнери и товари на осемте големи пристанища в Китай за периода между януари и ноември.
Сред тях пристанището на Далиан представлява най-голямото намаление на годишна база с 34%, докато пристанището в залива Beibu отчита най-голям ръст на контейнерния трафик през съответния период на 2020 г., който възлиза на 18,6%.
Що се отнася до ставките на контейнерните превози, средната стойност на индекса за превоз на контейнери в Нингбо (NCFI) през декември беше 4 104,3 пункта, леко увеличение от 3,3% в сравнение с миналия месец.
Това число обаче отразява скок от 95,7% в сравнение с декември миналата година, както се вижда по-долу.
От Нингбо до Северна Америка повечето отплавания бяха с пълен товар и пазарната ставка на навлото остана висока.
Средната ставка за превоз на 40′ контейнери от пристанището на Нингбо до Лос Анджелис и Ню Йорк през декември беше 7 676 щатски долара и 9 278 щатски долара, съответно, което е увеличение от 3,2% и 4,9% на месец.
Най-голямото месечно увеличение на NCFI през декември, което се наблюдава в търговията между Нинбо и Сингапур и Малайзия, възлиза на над 54,5% спрямо ноември, при 4203,8 пункта.
Междувременно най-големият месечен спад в индекса на контейнерни превози в Нингбо е между Нингбо и Южна Африка до 7,43% при 5776,7 пункта.
По отношение на годишните цифри, стойността на индекса на контейнерните превози на Нингбо (NCFI) показва увеличение от повече от 100% в повечето случаи, като най-голямото развитие от 127,1% се наблюдава в търговията със Северна Африка, а по-малкото една от почти 24,6%, регистрирани в търговията със Западна Африка.