Понякога никаква реклама е лоша реклама

 20 total views

Мениджърите на корабоплаването имаха възможност да бъдат в центъра на международния новинарски цикъл и да предадат важно послание за това как работи търговията. Вместо това, те избраха да се скрият в сенките. Оплакванията относно морската слепота няма да се приемат сериозно следващия път, когато имат значение.

Мнение от Lloyd’s List

Едноседмичното спиране на Суецкия канал с любезното съдействие на контейнерния гигант “Ever Given” разкри нестабилността на световните вериги за доставки и зависимостта на света от корабоплаването. Това не беше вниманието, което индустрията искаше, но беше уникална възможност да се обясни ключовата роля на корабоплаването като икономически гръбнак на световната търговия. И така, защо индустрията се скри зад крилата си за управление на кризи?

Корабната индустрия се оплаква, че е невидим и неразпознат ключов компонент на световната търговия.

И все пак, когато имаше значение и се случи нещо важно, което да насочи погледите на света към корабоплаването, къде бяха ръководителите на компаниите, участващи в приземяването на контейнерни кораби „Ever Given“ в Суецкия канал?

Те се криеха зад прессъобщения и кризисни мениджъри.

За разлика от други транспортни сектори, където би било немислимо да не излязат пред световните медии, Evergreen, Shoei Kisen Kaisha, Bernard Schulte Shipmanagement, UK P&I Club и Boskalis / Smit Salvage, всички избягваха да поставят главите си над парапета.

Подобно поведение не трябва да се толерира. Очаква се изпълнителен директор на авиокомпания да проведе интервюта за медиите в случай на сериозна авиационна катастрофа.

И все пак, освен кратката пресконференция на японски език от Sheoi Kisen Kaisha и едно интервю от Boskalis, корабособственикът, контейнерната линия, мениджърът на кораби, застрахователят и спасителят поддържаха ниските си профили и не провеждаха интервюта в медиите.

Вместо това те платиха на мениджърите за връзки с обществеността и кризисните мениджъри, за да отправят стотици медийни запитвания от цял ​​свят и да разпространяват мързеливи и мързеливи ежедневни актуализации от публикации на уебсайта си, които разкриват малко за ситуацията и много за непрозрачния свят на корабоплаването.

Когато Вие, корабособствениците се оплачете , че никой не Ви забелязва, когато се опитвате и лобирате за разрешаване на кризата с екипажа, при която 200 000 моряци все още са в капан на кораби, моля, не забравяйте Ever Given.

Имахте своя шанс да излезете пред света.

Имахте шанса да им кажете, че ежедневно транзит през Суецкия канал за транзитни стоки в размер на 9,6 милиарда долара.

Имахте своя шанс, когато бяхте на първа страница във водещи бюлетини за новини, за да покажете лице и да покажете защо международният морски сектор има значение.

Не е възможно да се изберат обстоятелствата, при които доставката да бъде изложена на първа страница. Това беше „негативна“ история в някои отношения.

Но същите ръководители на връзки с обществеността, платени, за да ви скрият всичко от медиите, биха могли да измислят някои съобщения, които да комбинират с всяка актуализация.

Дори използването на тази цифра от 9,6 млрд. долара по време на доставката на съобщения за текущата операция по спасяване, едва доловимо подчертава ролята на корабоплаването в глобалната търговия и по-голямото разбиране и признание на феновете.

Работейки с медиите, ръководителите на участващите компании ще установят контакти, ще се запознаят с големите имена на телевизионни програми и ще разберат, че журналистите не трябва да се избягват, а да се прегръщат.

Възможността за ангажиране, учене и успокояване с вниманието на медиите, поставяне на трудни въпроси, разбиране на процесите и мислене зад такъв контрол беше пропиляна.

По-добра възможност може да не излезе отново на пътя на международната морска общност. И за това, Evergreen, Sheoi Kisen Kaisha и Bernard Schulte Shipmanagement, трябва да се срамуват.

Това отсъствие на смислена ангажираност създаде и информационен вакуум, в който се появиха неизбежните фалшиви новини. Размножаваха се глупави истории за ядрени оръжия на борда на контейнеровоза, които биха могли да бъдат бързо заличени и опровергани.

Yukito Higaki, Chang Yen-I, Chang Kuo-hua, Ian Beveridge, Peter Berdowski и Hugo Wynn-Williams (корабособственик, собственици на контейнерни линии, корабния мениджър, спасител и застраховател) – вие сте притъпили способността на морската индустрия да лобирате успешно в правителствата на света, когато нещата се объркат.

Има 200 000 моряци с просрочени договори, които са заседнали на кораби, докато много страни са изправени пред трета вълна от коронавирус и национализмът на ваксините обхваща целия свят.

Направихте на тях и на всички тези трудолюбиви хора в морската индустрия значителна лоша услуга с вашия страхлив и неефективен подход в криза.

Има много уроци, които може да се научат от заземяването на Суецкия канал на Ever Given. Lloyd’s List се надява това да е едно.

Leave a Reply