Доверието се “подкопава”, а връзката между корабните линии и техните клиенти става все по-обтегната според Европейския съвет на спедиторите (ESC), тъй като линиите обявяват повече анулирани отплавания и нарастващи цени.

THE Alliance, корабоплавателеният алианс, съставен от Hapag-Lloyd, ONE, Yang Ming и HMM, обяви корекциите си за услуги през ноември, включително невалидни плавания след съобщението на германските превозвачи на 15 октомври, че ще повиши навлата.

Регулаторните органи заявиха, че ще разгледат капацитета на линиите, тъй като спедиторите се оплакват от високите нива както в Тихия океан, така и в Азия за Европа.

ESC е загрижен от продължаващото пазарно поведение, според Йорди Еспин, мениджър на политиката на ESC за морски транспорт, който каза пред Container News, “Текущите пазарни правила, приети от корабните линии по време на пандемията, не следват логиката на създаване на общо условие за всички заинтересовани страни, тъй като те се променят и адаптират така, че да се възползват само от една част. “

По-нататък той обясни, че “Не е справедливо формулите за индекс на горивото да не се спазват по време на пандемия, когато цената на горивото е ниска, когато времето за транзит е по-дълго и когато празните плавания влияят директно върху потоците на веригата за доставки. Факт е, че тарифите са 67% по-високи от миналата година в комбинация с по-малко пристанищни посещения за обслужване и по-малко обслужване на клиенти. “

ESC настоятелно призовава транспортните линии да се върнат към поведение, което отразява честната игра с ясен ангажимент за прозрачност и внимание, фокусирано върху клиентите, без операции под прикритие, за да се възстанови пазарната верига на доверие.

“На път сме да стигнем до точка на безвъзвратност, при която пазарната увереност е заложена на сериозно подкопаване. Това не е поведението, което очакваме, когато работим в партньорство”, заключи Еспин.

Hapag-Lloyd, която е най-голямата компания на алианса, повиши ставките си в световен мащаб, но от компанията твърдят, че поради несигурността, причинена от пандемията Covid-19, тя ще изпълни, заедно със своите партньори, следните кухини.

Азия и Северна Европа

FP1 ще поддържа ежеседмични плавания през ноември

FP2 ще поддържа ежеседмични плавания през ноември

FE2 ще поддържа седмични плавания през ноември, с изключение на седмица 45

FE3 ще поддържа седмични плавания през ноември, с изключение на седмица 47

С тези невалидни плавания и временното спиране на услугата FE4, Алиансът казва, че ще продължи програмата Extra Loader с плавания на седмици 45 до 48 през ноември, докато участието на програмата Extra Loader ще бъде препоръчано отделно от съответните линии, според към изявление.

Азия и Средиземноморието

MD1 / MD2 / MD3 ще поддържат своите седмични плавания през ноември, с изключение на следващите седмици:

Седмица 45 – MD2, MD3 празно

Седмица 48 – MD1 празно

Прозрачно – Западно крайбрежие

Всички цикли PSW и PNW ще поддържат своите седмични плавания през ноември, с изключение на PS3 Азия-Индия-Азия:

PS3 Индия до Азия – Седмица 46, 48 невалидна

PS3 от Азия до Индия – седмица 44, 46 невалидна

Транспацифик – Източно крайбрежие (през Панама и Суецки канали)

Всички USEC цикли ще поддържат своите седмични плавания през ноември, с изключение на следващите седмици:

EC3 – Седмица 45, 48 невалидна

Азия и Близкия изток

AG1 ще остане обединен с AG3, а AG2 и AG3 ще поддържат всички плавания през ноември.

Трансатлантически

Всички плавания в Атлантическия океан ще бъдат запазени, с изключение на следващите седмици:

Седмица 46 – AL1, AL4 празно

Седмица 48 – AL1 невалиден

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here