Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
240 total views
Контейнерните линии от всеки от съюзите са формирали асоциация в опит да развият “цифровизацията, стандартизацията и оперативната съвместимост”.
Този ход следва обявяването на съвместна блокчейн платформа от миналата седмица, състояща се от Ocean Alliance и Yang Ming, което предизвика въпроси за това как индустрията ще се стандартизира, като се има предвид участието на Maersk в конкурентната платформа TradeLens.
Но докато всички съюзи са представени в новата асоциация, в момента тя включва само Maersk, CMA CGM, Hapag-Lloyd, MSC и Ocean Network Express. Асоциацията – която е неутрална и с нестопанска цел – заяви, че ще “приветства новите членове с отворени обятия”.
Те казаха, че ще започне да функционира от началото на 2019 г., при спазване на каквито и да е регулаторни изисквания и поставя корабната индустрия още по-близо до създаването на сплотена ИТ инфраструктура.
“Това е в интерес на клиентите и участващите страни, ако контейнеровозните компании работят с общ набор от стандарти за информационни технологии”, каза Андре Симха, главен информационен директор на MSC и говорител на групата.
“Ние се стремим към по-малко бюрокрация и по-голяма прозрачност. Времето е правилно, тъй като нововъзникващите технологии създават нови възможности за клиентите. Заедно ние получаваме сцепление при предоставянето на технологични пробиви и услуги на нашите клиенти, в сравнение с работата в нашите собствени затворени силози. ”
Асоциацията категорично заявява, че няма намерение да развива или оперира нито една цифрова платформа, а има за цел да “осигури оперативна съвместимост чрез стандартизация”.
Noriaki Yamaga, управляващ директор корпоративни и иновации в Ocean Network Express, заяви: “ONE вижда вълна от иновационни технологии в развитието на корабоплаването и логистиката през последните години, което може да донесе добри възможности на цялата индустрия за цифрова трансформация.
“Но в същото време сме малко предпазливи относно приемането на нова технология от отделна фирма, тъй като на пазара няма общ стандарт, който може да завърши с повторно интегриране на работата между всички заинтересовани страни във веригата за доставки.
“С това смятаме, че ще е необходимо да се направят някои дискусии и сътрудничество в областта на новите технологии и иновации, за да се установят общи ИТ стандарти и управление за индустрията за рационализиране и дигитализиране на корабоплаването по модерен начин”.
Адам Банкс, главен технологичен директор на Maersk, добави, че “съвместен набор от технически стандарти ще гарантира оперативната съвместимост и ще позволи на всички страни да се съсредоточат върху диференциацията на добавената стойност … в полза на всички страни във веригите за доставки на нашите клиенти”.