Damco да бъде част от Maersk Line, а Seago и MCC се сливат със SeaLand

0
238

Услугите на Damco за веригата за доставки за Maersk Line трябва да бъдат интегрирани в превозвача, както и услугите на Seago Line и MCC Transport Shortsea в марката Sealand.

Радикалното съобщение за преструктуриране днес заяви, че услугите на веригата за доставки на спедитора ще бъдат комбинирани с превозвача на 1 януари 2019 г. и ще бъдат “продадени като продукти и услуги на Maersk”.

Изпълнителният директор на “Дамко” Клаус Руд Сейлинг ще поеме нова роля като ръководител на логистиката и услугите, съобщавайки на главния търговски директор на Maersk Line Винсент Клерк.

Дейността на Damco, която не е Maersk, ще продължи да използва марката за момента и ще бъде водена от Saskia Groen In’t Woud, понастоящем оперативен директор на базираната в Хага компания.

Майерс обаче каза в бележка до клиентите: “Спедиторите ще останат важно портфолио на Maersk и ние ще продължим да инвестираме в утвърдените ни взаимоотношения, като овладеем нашата първа линия”.

И тази сутрин главният изпълнителен директор на Maersk Europe, Карстен Килхал, съобщи на делегатите на CTE2018, че очаква карговият микс Maersk да бъде същият процент превозвачи и спедитори за пет години.

Новината за интегрирането в Maersk Line не е голяма изненада, като се има предвид постоянната борба на Дамко да се разпадне още от преместването й от Копенхаген през 2013 г. Предполага се, че оцелелите спедитори ще бъдат продадени.

Damco реализира миналата година оборот от 2,7 млрд. Долара, управлява 664 000 тона океански товарни превози и 206 000 тона въздушен транспорт. В него работят над 10000 души в повече от 100 държави.

Обаче, по-голяма изненада беше решението да се интегрира успешен самостоятелен специалист MCC за захранване в Азия и еднакво успешната вътрешноевропейска конвейерна линия Seago за къси сезони в марката American Sealand.

А времето на консолидацията на регионалните марки превозвачи на Maersk в едно цяло е почти незабавно: от 1 октомври.

“МКК Транспорт, Сейланд и Сейго Лийн ще бъдат пуснати на пазара като” Сейланд “- компания” Маъркс “, се казва в прессъобщението. “Опростената структура за именуване ще спомогне за засилване на разпознаването на марката и ще осигури яснота за клиентите.”

Въпреки това Maersk не обясни как това ще бъде постигнато, предвид географските предизвикателства, нито какво ще бъде новата управленска структура в консолидирания бизнес.

Сингапурската централа MCC има 20-годишна история на пазара за доставки в Азия, растяща, за да стане 21-ият по големина контейнер и глобален доставчик на три от най-големите доставчици на флотилии от повече от 70 кораба в основните търговски коридори.

Превозвачът има над 500 служители в 14 азиатски страни и обслужва повече от 200 пристанищa седмично в бързо развиващите се предприемачески пазари.

Междувременно, Seago изгради силна репутация на европейските пазари на вътрешни и захранващи пазари в Европа, като тримесечното проучване за удовлетвореността на клиентите отчита високи оценки.

“Напълно сме наясно, че все още не сме там, затова оставаме на пръсти, за да открием възможности за подобрение”, заяви скорошно искане за проучване от офиса на Seago в Холандия.

SeaLand, базирана в Мирамар, Флорида, е основана от “бащата на контейнера” ​​Malcom McLean в средата на 50-те години на миналия век и е придобита от Maersk през 1999 г. Името изчезва, след като Maersk купи P & O Nedlloyd през 2005.

Марката SeaLand обаче е възкръсната през 2015 г. поради “силно признание в целия регион на Америка” и пое мрежата Maersk Line в Северна и Южна Америка.

Изпълнителният директор на Maersk, Сьорен Ску, заяви, че интеграцията на Damco в Maersk Line и консолидирането на регионалните си превозвачи отбелязаха “голям успех на пътя на Maersk, който се развива като една интегрирана компания”.

Един спедитор заяви пред The ​​Loadstar: “Мерск очевидно се опитва да премахне LSP на товари от своя модел.

Те обаче каза в бележка до клиентите: “Спедиторите ще останат важно портфолио на Maersk и ние ще продължим да инвестираме в утвърдените ни взаимоотношения, като овладеем нашата първа линия”.

И тази сутрин главният изпълнителен директор на Maersk Europe, Карстен Килхал, съобщи на делегатите на CTE2018, че очаква карговият микс Maersk да бъде същият процент превозвачи и спедитори за пет години.

Новината за интегрирането в Maersk Line не е голяма изненада, като се има предвид постоянната борба на Damco да се разпадне още от преместването й от Копенхаген през 2013 г. Предполага се, че оцелелите спедитори ще бъдат продадени.

Damco реализира миналата година оборот от 2,7 млрд. Долара, обработи 664 000 тона TEU бройки и 206 000 тона въздушен транспорт. Във фирмата работят над 10000 души в повече от 100 държави.

Обаче, по-голяма изненада беше решението да се интегрира успешният самостоятелен фидерен оператор MCC в Азия и еднакво успешната вътрешноевропейска конвейерна линия Seago.

А времето на консолидацията на регионалните марки превозвачи на Maersk в едно цяло е почти незабавно: от 1 октомври.

“МКК Транспорт, Сийланд и Сейго Лaйн ще бъдат пуснати на пазара като Sealand – A Maersk Company, се казва в прессъобщението. “Опростената структура за именуване ще спомогне за засилване на разпознаването на марката и ще осигури яснота за клиентите.”

Въпреки това Maersk не обясни как това ще бъде постигнато, предвид географските предизвикателства, нито какво ще бъде новата управленска структура в консолидирания бизнес.

Сингапурската централа MCC има 20-годишна история на пазара за доставки в Азия, растяща, за да стане 21-ият по големина контейнерен и глобален доставчик и третия по-големина фидерен оператор с повече от 70 кораба в основните търговски коридори.

Превозвачът има над 500 служители в 14 азиатски страни и обслужва повече от 200 пристанищни посещения седмично в бързо развиващите се предприемачески пазари.

Междувременно, Seago изгради силна репутация на европейските пазари на вътрешни и захранващи пазари в Европа, като тримесечното проучване за удовлетвореността на клиентите отчита високи оценки.

“Напълно сме наясно, че все още не сме там, затова оставаме на пръсти, за да открием възможности за подобрение”, заяви скорошно искане за проучване от офиса на Seago в Холандия.

SeaLand, базирана в Мирамар, Флорида, е основана от “бащата на контейнера” ​​Malcom McLean в средата на 50-те години на миналия век и е придобита от Maersk през 1999 г. Името изчезва, след като Maersk купи P & O Nedlloyd през 2005.

Марката SeaLand обаче е възкръсната през 2015 г. поради “силно признание в целия регион в Америка” и пое мрежата Maersk Line в Северна и Южна Америка.

Изпълнителният директор на Maersk, Сьорен Ску, заяви, че интеграцията на Damco в Maersk Line и консолидирането на регионалните си превозвачи отбелязаха “голям успех на пътя на Maersk, който се развива като една интегрирана компания”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here