Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
174 total views
След като регистрира нетна загуба от 67 млн. Долара през първите шест месеца, Zim се фокусира върху намаляването на разходите чрез сътрудничество с конкурентите и средните цени за един слот.
Те се надяват да постигнат това чрез стартирането на повече висококачествени услуги.
Стратегическото сътрудничество на израелския океански превозвач с партньорите от 2М, Maersk Line и MSC, на източния бряг на Азия и САЩ, ще покаже шест сервиза, консолидирани на пет от 12 септември.
В рамките на четиригодишната сделка с 2M съюза, Zim ще пусне една от своите сервизи и ще закупи около 3000 слотове всяка седмица от Maersk и MSC.
В резултат на това, при изтичане на чартърните часове, Zim ще може да върне шест собственика на кораби с панамакс, спестявайки 22 млн. Долара годишно в чартърни разходи, освен значителните разходи за гориво и пристанища.
Президентът и главният изпълнителен директор на Zim, Ели Гликман, заяви миналата седмица: “Очаква се това споразумение да доведе до значителна ефективност и спестявания, заедно с много по-добро портфолио от услуги, подкрепяйки стратегията на Zim, да продължим напред”.
Десетият класиран превозвач наема около 90% от своя 84-корабен флот, който е най-високото съотношение на своите колеги – флота на Янг Минг със 70% от наетия тонаж следващия по големина.
Следователно, Zim понася повече от конкурентите си тази година от възстановяването на чартърните лихви.
Този фактор се споменава в междинния коментар на резултата на Zim, като превозвачът приписва вината за червените данни за комбинация от намаляващи цени на товари, по-високи цени на бункер и продължаващото увеличение на тарифите за наемане на чартърни рейсове.
А Zim днес обяви ъпгрейд на своята собствена услуга за индийски медийни линии (IMX), която също започва от следващия месец.
Превозвачът твърди, че неговата “най-бърза търговия”, между пристанищата на Шри Ланка, Индия и Източното Средиземноморие, ще намали “значително” времето за транзит в някои пристанища “около 10 дни”.
Изпълнителният директор на Zim за сектора Рани Бен-Йехуда заяви: “Зим предлага най-бързата и най-надеждна услуга между индийския субконтинент и Източното Средиземноморие. Ние продължаваме да подобряваме и подобряваме услугите си, като част от визията на Zim и нашият ориентиран към клиентите подход. ”
Зим транспортира 1,47 млн. Долара до края на юни, което представлява увеличение от 17% за същия период на 2017 г. Въпреки това ръстът в него е постигнат за сметка на приходите, които се подобриха само с 11% до 1,55 млрд. Долара. 6% спад на средния си процент до $ 922 на teu.
А с цените на горивата с около 40%, заедно с скока в чартърните разходи, стратегията на Zim за растеж за 2018 г. се оказа рецепта за търговски дефицит – подобна на повечето от линейните си колеги.
Въпреки това, с 2-месечната сделка и новия си премиум фокус, сега изглежда, че превозвачът е решил по-разумна политика на растеж.