След като регистрира нетна загуба от 67 млн. Долара през първите шест месеца, Zim се фокусира върху намаляването на разходите чрез сътрудничество с конкурентите и средните цени за един слот.

Те се надяват да постигнат това чрез стартирането на повече висококачествени услуги.

Стратегическото сътрудничество на израелския океански превозвач с партньорите от 2М, Maersk Line и MSC, на източния бряг на Азия и САЩ, ще покаже шест сервиза, консолидирани на пет от 12 септември.

В рамките на четиригодишната сделка с 2M съюза, Zim ще пусне една от своите сервизи и ще закупи около 3000 слотове всяка седмица от Maersk и MSC.

В резултат на това, при изтичане на чартърните часове, Zim ще може да върне шест собственика на кораби с панамакс, спестявайки 22 млн. Долара годишно в чартърни разходи, освен значителните разходи за гориво и пристанища.

Президентът и главният изпълнителен директор на Zim, Ели Гликман, заяви миналата седмица: “Очаква се това споразумение да доведе до значителна ефективност и спестявания, заедно с много по-добро портфолио от услуги, подкрепяйки стратегията на Zim, да продължим напред”.

Десетият класиран превозвач наема около 90% от своя 84-корабен флот, който е най-високото съотношение на своите колеги – флота на Янг Минг със 70% от наетия тонаж следващия по големина.

Следователно, Zim понася повече от конкурентите си тази година от възстановяването на чартърните лихви.

Този фактор се споменава в междинния коментар на резултата на Zim, като превозвачът приписва вината за червените данни за комбинация от намаляващи цени на товари, по-високи цени на бункер и продължаващото увеличение на тарифите за наемане на чартърни рейсове.

А Zim днес обяви ъпгрейд на своята собствена услуга за индийски медийни линии (IMX), която също започва от следващия месец.

Превозвачът твърди, че неговата “най-бърза търговия”, между пристанищата на Шри Ланка, Индия и Източното Средиземноморие, ще намали “значително” времето за транзит  в някои пристанища “около 10 дни”.

Изпълнителният директор на Zim за сектора Рани Бен-Йехуда заяви: “Зим предлага най-бързата и най-надеждна услуга между индийския субконтинент и Източното Средиземноморие. Ние продължаваме да подобряваме и подобряваме услугите си, като част от визията на Zim и нашият ориентиран към клиентите подход. ”

Зим транспортира 1,47 млн. Долара до края на юни, което представлява увеличение от 17% за същия период на 2017 г. Въпреки това ръстът в него е постигнат за сметка на приходите, които се подобриха само с 11% до 1,55 млрд. Долара. 6% спад на средния си процент до $ 922 на teu.

А с цените на горивата с около 40%, заедно с скока в чартърните разходи, стратегията на Zim за растеж за 2018 г. се оказа рецепта за търговски дефицит – подобна на повечето от линейните си колеги.

Въпреки това, с 2-месечната сделка и новия си премиум фокус, сега изглежда, че превозвачът е решил по-разумна политика на растеж.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here