Забавянето във Феликсстоу накара Хамбург Суд да прехвърли операции в Саутхемптън

0
159

Проблемите продължават да причинят проблеми на големия контейнерен портал в Феликсстоу, Обединеното кралство и Хамбург Суд обяви, че ще започне да отклонява корабите поради закъсненията.

За следващите пет седмици сервизите NESM и NETU на германския превозвач ще посещават в Саутхемптън.

Хамбург Суд заяви: “Продължаващите ИТ проблеми в пристанището Феликсстоу са довели до ниска производителност и това е причинило значително забавяне на корабите.

“В резултат на това се изпълнява план за непредвидени обстоятелства, за да се намали разрушаването, причинено на бизнеса и да се гарантира, че ще можем да доставяме товарите по най-бързия възможен начин”.

Решението за отклоняване на услугите до Саутхемптън дойде като нещо изненадващо, като се има предвид, че централният център на Хамбург Сюд е в DP World London Gateway.

Освен това превозвачът заявява, че е принуден да изпълни две “cut and run” – при които кораб разтоварва товара си и заминава от пристанището, без да чака да се зареди – отново посочвайки “оперативни ограничения”.

Корабът Rio Blanco 824S беше първият, който се възползва от този вариант, като се отбеляза, че експортните товари ще бъдат заредени на следващия наличен кораб.

Вчера дъщерното дружество Seager в Мерцек информира клиентите, че техният “Бремерхафен 811С” ще разтоварва стоки само във Феликсстоу, като съветва: “Всички товари за износ ще бъдат прехвърлени на следващия наличен кораб, който по това време е Seago Antwerp 811S на 26 юни. ”

Те казаха на клиентите: “Моля, имайте предвид, че това е динамична ситуация и всеки предложен план за непредвидени обстоятелства може да бъде обект на промяна. Ще ви предоставим своевременни актуализации, когато се развива ситуацията. ”

Един източник в индустрията каза, че “cut and run” ще бъде последният вариант, който превозвачите ще искат да предприемат: “Изпълнявайки това, оставяте да губите товари и да разстроите клиентите си.

“Това също води до значителни закъснения във веригите за доставки, тъй като тези контейнери имат бъдещи дестинации и те могат да бъдат навсякъде”.

Междувременно друг източник потвърди на The Loadstar, че пристанището Съфолк продължава да изпитва проблеми, свързани с внедряването на новата nGen терминална операционна система.

Пристанището, работещо с Hutchison, инсталира системата в началото на месеца, но въпреки че твърди, че има “успешна миграция”, оттогава са съобщени сериозни закъснения и анулиране.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here