Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Превозвачите твърдят, че са “оставени в тъмното” заради забавянето на движението на контейнерите в железопътния, автомобилния и корабоплавателния сектор в пристанище Felixstowe, свързано с въвеждането на нова информационна система. Пристанището с Hutchison инсталира терминалната система nGen в неделя, но въпреки твърденията за “успешна миграция”, превозвачите съобщиха за сериозни закъснения и анулиране.
Вчера Maersk Line издаде на клиентите предупреждение за клиенти за “тежки закъснения и отменени полети във всички области на пристанищните операции, включително движението на железопътния, автомобилния и товарния контейнер”. Един експерт каза, че опитите да преодолеят проблема “не вървят добре”.
“Хътистън казва, че нещата вървят добре, но знаем, че това не е така, тъй като не можем да измъкнем нито един от нашите контейнери”, каза източникът. “Бяхме оставени на тъмно без никакъв признак, че проблемът се решава и виждаме, че някои превозвачи вече предпочитат да заобиколят” Феликстоу “.
Според източника, на един етап пристанището се бореше да разтовари повече от осем контейнера на час, а корабите или се отклониха или бяха закотвени, чакайки котвена стоянка.
Кристина на MSC, която според Marinetraffic.com трябваше да пристигне днес във Феликсстоу, е показана като очакване в океана и няма да дойде заедно с кея до обед утре, според един източник. Друг от корабите на превозвача пропусна напълно да се обади на Феликсстоу, добави той. Marinetraffic.com показва, че Чарлстън в МСС е в Темпълспорт, вместо в Феликсстоу, където е трябвало да влезе вчера.
Говорител на “Феликстоу” каза на The Loadstar: “Въведохме терминалната операционна система ngen, Hutchison, в пристанището Феликстоу в неделя. Всички данни успешно са мигрирали към новата система, която вече е в действие. “Ние предприехме задълбочено обучение и тестване, но винаги се очакваше да има краткосрочно намаляване на производителността, тъй като хората са свикнали с новата система и тъй като тя е интегрирана със съществуващите системи. “Имаше някои забавяния, но имаме един много опитен екип, който работи с нас, които са инсталирали nGen на 25 терминала по целия свят и сме уверени, че всички операции скоро ще се върнат към нормалното.”
В отделно изявление, издадено на клиентите и видяно от The Loadstar, пристанището описва внедряването на всяка основна операционна система като “сложен процес”, като добавя: “Понастоящем изпитваме несъответствия в системната комуникация в двора на контейнерите, – ефект върху работата на двора.
“Всички наши контейнери са отворени, обработвайки над 3 800 камиона вчера, а екипът работи за разрешаването на проблемите с нормални операции, които се очаква да се възобновят в рамките на 24-36 часа.”
Нашият източник обаче изрази загриженост, че ако проблемът не бъде решен днес, може да има закъснения от два или дори три дни.
Системата за резервация на превозни средства е била основната жертва на по-голямата системна грешка, тъй като доставките за внос започват да бъдат засегнати, каза той. “Разбира се, пристанището ще трябва да използва ресурси за износ, за да изчисти нереализирания внос, което означава, че става въпрос само за време, преди износът да бъде засегнат”, добави източникът. “Долната линия е, че всеки, който се обажда на Феликсстоу, ще бъде засегнат от това, а ако Мерск не получи никаква помощ, какво означава това за по-малките превозвачи?”