Новини

Loading

Дали отново на кея в Балтимор

Dali, контейнеровозът, който причини срутването на моста Francis Scott Key Bridge на 26 март, се върна в пристанището на Балтимор в понеделник. Той беше върнат на вода и бавно се придвижи към пристанището, пристигайки в 9 сутринта. Корабът ще прекара няколко седмици във временен ремонт на същия морски терминал, който е заемал преди да започне […]

Финансовите резултати на CMA CGM намаляват през първото тримесечие

Френският контейнерен превозвач CMA CGM отчете приходи от 11,8 милиарда щатски долара през първото тримесечие на 2024 г., което означава спад от 7%, и печалба преди лихви, обезценка и амортизация (EBITDA) от 2,4 милиарда щатски долара, което представлява намаление с 30,3% в сравнение с първото тримесечие на 2023 г. резултати. Освен това маржът на EBITDA […]

DP World стимулира пристанищния сектор в Румъния с инвестиции от 130 милиона евро

DP World открива три големи нови обекта в Румъния, осигурявайки значителен тласък на нарастващия статут на страната като ключов център на европейската търговия и давайки възможност за икономически растеж в целия регион. Констанца, най-голямото контейнерно пристанище на Черно море, сега е дом на две нови съоръжения след инвестиция от 65 милиона евро: 50 000 m² […]

HMM отчита силни финансови резултати за първото тримесечие

Основният океански превозвач на Южна Корея HMM постигна увеличени приходи и печалби през първото тримесечие на годината. По-специално, компанията отчете приходи от 1,7 милиарда щатски долара през първите три месеца на 2024 г., което означава ръст от 12% спрямо същия период на миналата година. В допълнение, нетната печалба на HMM през първото тримесечие нарасна с […]

Азиатски пристанища, засегнати от натрупване заради кризата в Червено море

Кризата в Червено море е предизвикателство за азиатските пристанища, тъй като задръстванията с „ехото на пандемията“ се наблюдават в Азия и Близкия изток, като анализаторите предупреждават, че изоставането може да се разпространи и в европейските съоръжения. Отклоненията на контейнеровозите, избягващи Червено море и Суецкия канал, са в състояние на постоянен поток, променяйки посещенията на пристанища […]